« terug naar vorige pagina

Klachtenformulier

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over uw behandeling. Het is goed om dit aan te geven. Als u uw mening wilt geven kan dit via onderstaand klachtenformulier. U kunt uw klacht natuurlijk ook persoonlijk met ons bespreken. Indien wij er op deze manier niet uitkomen kunt u uw klacht ook bij de klachtencommissie voorleggen.

Nadat u uw klacht heeft aangegeven bij ons, is dit onze klachtenprocedure:

  • Patiënt maakt klacht kenbaar
  • Klacht wordt besproken tijdens overleg
  • Patiënt wordt teruggebeld met uitslag overleg, dan als patiënt dit wenst:
  • Patiënt wordt gesprek op praktijk aangeboden, dan indien niet gewenste resultaat:
  • Patiënt wordt folder DOKH aangeboden

 

Klachtenformulier

  • Uw gegevens

    Degene die de klacht indient.
  • Gegevens van de patiënt

    Dit kan ook de vertegenwoordiger of nabestaande van de patiënt zijn.
  • Bijvoorbeeld ouder, echtgenote
  • Aard van de klacht



    Bij het versturen van dit formulier geef ik toestemming dat deze gegevens mogen worden gebruikt ten behoeve van de verwerking van de tip of klacht
    Uw gegevens zullen niet worden gebruikt voor andere doeleinden en niet worden verstrekt aan derden. Uw gegevens kunnen te allen tijde weer worden verwijderd.
    Voor volledige informatie over het verwerken van uw gegevens zie onze privacystatement


  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.